پر از خالی

اس ام اس برای بهترین دوست

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ب.ظ

اس ام اس برای بهترین دوست

اس ام اس برای بهترین دوست , اس ام اس برای بهترین دوستم , اس ام اس برای بهترین دوستت , اس ام اس انگلیسی برای بهترین دوست 

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مجموعه متن و اس ام اس برای بهترین دوست و رفیق در دسته سرگرمی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

نوشته های روی شن

مهمان اولین موج دریا هستند

اماحکاکی های روی سنگ

مهمان همیشگی تاریخند

و دوستان خوب ،

حک شدگان روی قلبند

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

من

از میان واژه های زلال

« دوستی » را برگزیده ام ،

آن جا که

برف های تنهایی

آب می شوند

در صدای تابستانی یک دوست . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بنام دو گل بهشت

یکی عشق و دیگری سرنوشت

به قلم گفتم بنویس ؟ هرچه دلش خواست نوشت

مارا خاک پای دوست ، دوست را تاج سر ما نوشت . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

گاهی اوقات “عشق”

همه خوشبختی نیست …

گاهی اوقات “رفاقت”

یعنی عشق !!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق

تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن

چرخ روزیت همیشه چرخان ،

نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من

روزهایت پی هم خوش باشد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتی خدا پنجره ی بهشت را باز کرد

من را دید و از من پرسید :

چه آرزویی داری ؟

من گفتم : ای خدا ،

از دوستی که الان داره اس ام اس من رو می خونه

مراقبت کن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

یک درخت می تونه یک جنگل رو شروع کنه …

یک لبخند می تونه یک دوستی رو شروع کنه …

یک لمس می تونه عشق و توجه رو نشون بده …

و یک رفیق مثل تو می تونه جهان رو لایق زندگی کردن کنه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

معجزه ای وجود دارد که دوستی نامیده می شود

و در میان دل اقامت دارد ؛

شما نمی دانید که چگونه بوجود می آید و چگونه آغاز می شود

اما شادمانی که برایتان به ارمغان می آورد همیشه موهبتی خاص می بخشد

و شما متوجه می شوید که دوستی ارزشمندترین نعمت خداوند است !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

میوه های خوب خوردنشون لذت بخشه

کلمات خوب گفتنشون آسونه

دوست های خوب پیدا کردنشون سخته

باعث خوشحالی منه که من تو را پیدا کردم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بهر امتحان ای دوست گر طلب کنی جان را

آنچنان برافشانم کز طلب خجل مانی …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سلامتی رفیقی که پیشمون نیست ولی توی قلبمونه !

به یادمون نیست ولی تو یادمونه !

بی خیالمونه ولی همیشه تو خیالمونه . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

پشت دریا شهریست

که یک دوست در آن جا دارد

هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ،

به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .

  • علی حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی