پر از خالی

طرز تهیه اسنک

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ب.ظ

طرز تهیه اسنک

طرز تهیه اسنک , طرز تهیه اسنک مرغ , طرز تهیه اسنک کالباس , طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز 

اسنک ها از انواع غذا های پر تنوع هستند که شما می توانید آن ها را برای مهمانی های خود تهیه کنید اسنک را می توان با روش های مختلفی تهیه کرد . در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره تزیین و طرز تهیه اسنک با مرغ و کالباس و گوشت با ساندویچ ساز و ماهیتابه در دسته آشپزی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

مواد لازم برای طرز تهیه اسنک گوشت

گوشت گوساله پخته و ریش ریش شده: ۲۵۰ گرم

سس مایونز: ۱ قاشق سوپخوری

سس فلفل تند: ۱ قاشق چایخوری

اسفناج خرد شده: ۵۰۰ گرم

پیاز خلالی خرد شده: ۱ عدد

پنیر گودای ورقه‌ای: ۲۰۰ گرم

نمک و فلفل: به مقدار لازم

پودر سیر: ۱ قاشق چایخوری

نان تست: ۱۶ ورق

طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز , طرز تهیه اسنک بیرونی , طرز تهیه اسنک کالباس و سوسیس , طرز تهیه اسنک با کالباس

اساسا ما اسنک‌ها را به عنوان میان‌وعده می‌شناسیم در واقع اسنک‌ها بین وعده‌های اصلی غذایی صرف می‌شود. اسنک ها بطور سنتی و خانگی از موادی که بطور معمول در خانه یافت می‌شوند، آماده می‌گردند. بطور معمول از تکه‌های سرد غذا، گوشت، سوسیس، کالباس، نان تست و سبزی‌جات برای تهیه اسنک استفاده می‌شود.

طرز تهیه اسنک گوشت خوشمزه

گوشتی که قبلا پخته و ریش‌ریش کرده‌اید را با سس مایونز، سس فلفل تند و مقداری نمک و فلفل مزه دار کنید و آماده کناربگذارید.در تابه پیاز را با مقدار کمی روغن تفت دهید تا طلایی شود. اسفناج را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا آب اضافی اسفناج کاملا کشیده شود.مخلوط را با پودر سیر، نمک و فلفل طعم دار کنید و از روی حرارت بردارید.روی نیمی از نانهای تست یک برش پنیر گودا قرار دهید، سپس مقداری از مخلوط اسفناج، و سپس مقداری از مخلوط گوشت بریزید و با لایه دیگری از پنیر گودا و نان تست روی آنر را بپوشانید.اسنک گوشت و اسفناج را روی صفحه گریل دستگاه ساندویچ ساز یا تابه گریل داغ شده بچینید و منتظر بمانید تا از هردو طرف طلایی شود.

  • علی حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی